play_arrow

keyboard_arrow_right

Listeners:

Top listeners:

skip_previous skip_next
00:00 00:00
playlist_play chevron_left
volume_up
  • cover play_arrow

    Radio Megaton Radio Megaton..

Završio najposjećeniji i najveći kazališni festival u RH: Više od 16.600 ljudi pogledalo 60 predstava

Završio je 14. Tjedan smijeha Kerekesh Teatra, najveći i najposjećeniji kazališni festival u Hrvatskoj. U deset dana festival je posjetilo više od 16.600 posjetitelja čime je oboren rekord iz 2019. godine.

Najveći i najposjećeniji kazališni festival u Hrvatskoj ove se godine održao od 3. do 12. ožujka, a gostovao je diljem Varaždinske, Međimurske i Krapinsko-Zagorske županije. Ovogodišnji festival bio je u jubilarnom tonu za Kerekesh Teatar, naime čak dvije predstave svoje su jubilarne izvedbe imale upravo na 14. Tjednu smijeha. Predstava “Krtice” 250 je puta nasmijala i oduševila publiku, a festival je zatvorila najizvođenija i najdugovječnija hrvatska predstava Kerekesh Teatra „Dimnjačar“ sa jubilarnom 1350.-tom izvedbom.

U sklopu 14. Tjedna smijeha održana je i 7. međunarodna izložba karikaturista pod nazivom „Smijeh bez granica“ te su nagrađene i najbolje karikature po ocjeni publike. Nagradu za najbolju portretnu karikaturu dobio je Damir Novak, dok je nagrada za najbolju ”geg” karikaturu pripala Dragutinu Dadi Kovačeviću. Nagrada publike ”Najjači smehek”, koja se dodjeljuje četvrtu godinu za redom, pripala je predstavi “Dame biraju” kazališta Alt Teatar iz Sarajeva, koja je uvjerljivo pobijedila sa 137 reakcija punog gledališta.

 

„Veselimo se novim kazališnim druženjima i skupa se smijemo već u lipnju na 9. Varaždinskim kazališnim večerima!“ – poručuje ekipa Kerekesh Teatra.

Nove vijesti

  • PLAYLISTA
  • Varaždin

    GRIC sustav od sada i kao aplikacija za pametne telefone

    Građanima Varaždina postala je dostupna aplikacija GRIC za pametne telefone. Aplikacija je dostupna za Android mobilne uređaje na Google Play platformi, a uskoro će biti dostupna i verzija za Apple. Ona omogućava jednostavnije komuniciranje građana sa gradskim službama i gradskim trgovačkim društvima, prijavu problema te upućivanje reklamacija. Instalacijom i korištenje aplikacije GRIC građanima se otvara mogućnost dobivanja povratnih relevantnih informacija vezanih za rješavanje prijavljenih problema, reklamacija i upita u najkraćem […]

    today08/08/2025 2

    0%