Nakon što je završila izgradnja postrojenja za odvojeno prikupljanje otpada na lokaciji Motičnjak za koje je proveden probni rad te je ishođena uporabna dozvola, Grad Varaždin, temeljem obveza iz ugovora o financiranju izgradnje postrojenja EU sredstvima, provodi prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima radi pokretanja postupka javne nabave: Usluga upravljanja Sortirnicom Varaždin na rok od 60 mjeseci. Prethodno savjetovanje je objavljeno u Elektroničkom oglasniku javne nabave i otvoreno je do 20. studenog 2023. godine.
Radi se o upravljanju postrojenjem za sortiranje odvojeno prikupljenog otpada za 121.349 stanovnika s područja gradova Varaždina, Ivanca, Lepoglave te općina Bednja, Beretinec, Cestica, Donja Voća, Jalžabet, Klenovnik, Mali Bukovec, Maruševec, Petrijanec, Sračinec, Sveti Đurđ, Sveti Ilija, Trnovec Bartolovečki, Veliki Bukovec, Vidovec, Vinica i Visoko koje su 25. lipnja 2020. godine potpisale Sporazum o sufinanciranju izgradnje i opremanja postrojenja za sortiranje te Sporazum o korištenju postrojenja.
Očekuje se da će Sortirnica nakon provedbe javnog natječaja za upravitelja, početi s radom već početkom iduće godine te će to biti značajan iskorak u kvaliteti gospodarenja otpadom na području Grada Varaždina i susjednih jedinica lokalne samouprave i siguran temelj za podizanje stope reciklaže odvojeno prikupljenog otpada kao jednog od ključnih europskih ciljeva u gospodarenju otpadom.