Turistička zajednica grada Varaždina bila je među izlagačima na Tjednu karijera „Connect Week UNIN“ Sveučilišta Sjever održanog u Koprivnici. Izlagački prostor privukao je velik broj studenata koji su bili zainteresirani i za mogućnosti koje pruža turizam, posebno u kontekstu lokalne zajednice.
Bila je to prilika i za promociju Varaždina, ali i njegovog najpoznatijeg brenda, najvećeg i najpopularnijeg uličnog festivala u Hrvatskoj- Špancirfesta. Uz promotivne materijale o destinaciji, izložene su bile i VR naočale koje pružaju virtualni doživljaj Špancirfesta. S pomoću njih djelić festivalske atmosfere može se doživjeti tijekom cijele godine, a ne samo u deset dana trajanja manifestacije, što je izazvalo i najveći interes posjetitelja izlagačkog kutka Turističke zajednice grada Varaždina.
Također, studenti su bili zainteresirani za mogućnost volontiranja na festivalu koje mladima pruža izvrsnu priliku da steknu jedinstveno iskustvo u organizaciji velikih manifestacija, razviju svoje komunikacijske vještine i uspostave kontakte. Neki od njih najavili su svoju prijavu za volontiranje na 26. izdanju Špancirfesta, koje je na rasporedu od 23. kolovoza do 1. rujna 2024. i za koje će poziv za volontere biti uskoro objavljen.
Tjedan karijera Sveučilišta Sjever, jedan od najvećih i najznačajnijih događaja u regiji kada je riječ o povezivanju gospodarstva i društvene zajednice, u pet je dana u Sveučilišnim centrima u Varaždinu i Koprivnici okupio rekordan broj renomiranih poslodavaca i predstavnika poslovne zajednice.