U razdoblju od 31. listopada do 30. studenog 2023. godine provodi se savjetovanje sa zainteresiranom javnošću povodom donošenja Odluke o korištenju i naknadi za korištenje javnih površina Grada Varaždina.
Ovom Odlukom reguliraju se korištenje i naknade za korištenje javnih gradskih površina za kioske, postavljanje pokretnih naprava/privremenih građevina, reklamnih i oglasnih predmeta, organiziranje manifestacija i slično. Zamijenit će se odredbe poreza na korištenje javnih površina, a obuhvatit će se i odredbe o naknadi za korištenje javnih površina za postavu kioska koje je do sada donosio gradonačelnik. Cilj provođenja savjetovanja sa zainteresiranom javnošću jest upoznavanje javnosti s nacrtom dokumenata, a radi dobivanja mišljenja, primjedbi i prijedloga i eventualno prihvaćanja zakonitih i stručno utemeljenih prijedloga, primjedbi i mišljenja.
Materijali i obrasci relevantni za savjetovanje, kao i sami nacrti dokumenata, nalaze se na web stranici Grada Varaždina. Svoje doprinose javnom savjetovanju moguće je dostaviti isključivo putem priloženog obrasca, zaključno do 30. studenog 2023. godine na adresu Grad Varaždin, Upravni odjel za gradnju i komunalno gospodarstvo, Trg slobode 12/II, Varaždin, s naznakom: „Primjedbe, prijedlozi i mišljenja na Nacrt Odluke o korištenju i naknadi za korištenje javnih površina Grada Varaždina“ ili na e-mail adresu: komunal@varazdin.hr.