Putem aplikacije za mobilni pristup redomat.mup.hr građani od srijede, 1. prosinca, mogu rezervirati svoj termin za izradu osobne iskaznice ili vozačke dozvole na Odjelu za upravne poslove Policijske uprave varaždinske na adresi Augusta Cesarca 18, Varaždin, dok u drugim policijskim postajama trenutno ova aplikacija nije moguća.
Aplikacijom, na jednostavan i brz način građani, putem svog pametnog mobitela ili računala osim zahtjeva za izradu osobne iskaznice ili vozačke dozvole, mogu rezervirati i termin za izradu putovnice, prijavu prebivališta i boravišta, te za preuzimanje dokumenata. Mogućnost rezervacije termina zasigurno će doprinijeti smanjenju gužvi na Odjelu za upravne poslove budući da će u rezerviranom terminu građanin biti pozvan na prvi slobodan šalter. Upute za rezervaciju termina sadržane su unutar aplikacije. Ujedno molimo građane da poštuju pravilo jedna punoljetna osoba – jedan broj, te da u slučaju spriječenosti dolaska, otkažu svoj termin kroz aplikaciju.
Također iz policije skreću pozornost, kako se u šalter sali Odjela za upravne poslove nalazi kiosk za aktivaciju osobnih iskaznica gdje građanima službenici pomažu u aktivaciji osobnih iskaznica. Aktiviranim osobnim iskaznicama građani dalje mogu koristiti usluge sustava e-građani.