play_arrow

keyboard_arrow_right

Listeners:

Top listeners:

skip_previous skip_next
00:00 00:00
playlist_play chevron_left
volume_up
  • cover play_arrow

    Radio Megaton Radio Megaton..

Vidovečki učenici u hvalevrijednom eTwinning projektu Radio Heritage

Učenici 8. b razreda OŠ Vidovec, pod vodstvom svoje profesorice Hrvatskoga jezika Sanje Biškup,  sudjelovali su u međunarodnom eTwinning projektu Radio Heritage. Autori projekta su Denis Vincek te Ankica Krajnik iz OŠ A. Kovačića iz Zlatara, a osim sudionika iz Hrvatske (OŠ Čazma, OŠ Novi Marof, OŠ Štrigova, OŠ Vidovec, OŠ Ludbreg, OŠ A. Kovačića Zlatar, Prva osnovna škola Ogulin, PŠ Bernarda M. Luketića Zagorje, Katolička osnovna škola Šibenik), u projektu je sudjelovala i Osnovna šola i vrtec Apače iz Slovenije.

Učenici su tijekom projekta istraživačkim učenjem stekli znanja o vlastitoj kulturnoj baštini i upoznali kulturnu baštinu projektnih partnera te snimili i montirali četiri radijske emisije posvećene baštini. Kroz to su podigli svijest o prihvaćanju sličnosti i različitosti među projektnim partnerima, a učenici i učitelji stekli su i kompetencije rada u novim digitalnim alatima.

 

 

Ciljevi projekta bili su upoznati vlastitu kulturnu baštinu,  a koristeći se digitalnim alatima, učenici su upoznali i kulturnu baštinu partnera te u obliku zvučnih zapisa (radijske emisije) ostavili trag o baštini i tako omogućili da i buduće generacije budu s njom upoznate i nastave je dalje istraživati.

Aktivnosti u kojima su učenici sudjelovati tijekom nastavne godine 2020./2021.:

Ja sam e-siguran (učenici su upoznali pravila sigurnog ponašanja na internetu)

Ne varam i štedim (ova aktivnost bila je prožeta kroza sve aktivnosti jer su se učenici koristili legalnim aplikacijama koje se mogu besplatno preuzeti)

Slažem priču (učenici su se međusobno upoznali te su upoznali gradove u kojima se nalaze njihove škole putem alata Jigsaw Puzzle)

To je naš projektni tim ( učenici su u digitalnom alatu Thinglink objavili interaktivnu fotografiju projektnog tima)

Najljepši grozd (u rujnu i listopadu učenici su istraživali kako se u njihovu kraju bere grožđe; fotografirali su grozdove u vinogradima i fotografije uredili u alatu GIMP; izložba fotografija postavila se u alatu Canva; u alatu Mentimeter birala se najljepša fotografija; učenici su snimili razgovor s autentičnom sugovornicom o tome kako izgleda tradicijska berba te su montirali radijsku emisiju Klompotec, evaluacija)

Kitimo bor  (u studenom i prosincu učenici su istraživali božićne običaje svojega kraja; snimili su razgovor s autentičnim sugovornikom; upoznali su se s alatom Google Sites i na mrežnim stranicama postavili fotografije i priču o božićnim običajima; zajedničko kićenje bora u alatu Thinglink, evaluacija)

Prepoznaješ li me (u siječnju i veljači učenici su se upoznali s osnovnim mogućnostima alata za obradu zvuka Audacity; snimili su razgovor s autentičnim sugovornikom kako je nekad bilo maskiranje za fašnik; fotografije s fašnika i priču objavili su na stranicama Google Sites, evaluacija)

Uskrsni zec (u ožujku i u travnju učenici su se upoznali s naprednim mogućnostima alata za obradu zvuka Audacity; istraživali su uskrsne običaje; snimili su razgovor s autentičnim sugovornikom kako se nekad slavio Uskrs; izrada zajedničke knjige o običajima vezanim za Uskrs u Book creator, evaluacija)

Školski radio (montiranje zajedničkog radijskoga kolaža, kviz, evaluacija )

Suradnja s učenicima iz partnerskih škola u Padletu

Videokonferencija s partnerskim školama putem Zooma

Provjera zadovoljstva sudjelovanja u projektu provodila se putem anketa u alatu Google Forms, snimanja evaluacije o samom projektu, učitelji govore u Padletu o sudjelovanju u projektu;  diseminacija na razini škola, županija, na nacionalnoj razini itd.

Poveznice na projekt:

https://twinspace.etwinning.net/122932/home

Slažem priču (odakle dolazimo):

https://twinspace.etwinning.net/122932/pages/page/1322397

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0bf9d1d30773

Ja sam e-siguran:

https://twinspace.etwinning.net/122932/pages/page/1106985

To je naš projektni tim:

https://twinspace.etwinning.net/122932/pages/page/1528265

Radijski zapisi – kako se nekad bralo grožđe:

https://twinspace.etwinning.net/122932/pages/page/1089911

Postavljena je izložba najljepših fotografija grozdova koje su snimili i za natjecateljsku izložbu postavili učenici svih škola u projektu:

https://www.google.com/url?q=https://sites.google.com/view/radio-heritage/biramo-najljepsi-grozd&sa=D&ust=1603745200393000&usg=AFQjCNGJMDtGxet9S40HGdesbl8BAQVWJA

Evaluacija nakon provedene aktivnosti Običaj branja grožđa:

https://twinspace.etwinning.net/122932/pages/page/1132434

Radijski zapisi o Božiću i adventu:

https://twinspace.etwinning.net/122932/pages/page/1220097

Kolekcija naših božićnih jelki:

https://twinspace.etwinning.net/122932/pages/page/1254574

Evaluacija nakon provedene aktivnosti Božićni običaji:

https://twinspace.etwinning.net/122932/pages/page/1319757

Prepoznaješ li me ( fašnički običaji, kako se nekad obilježavao fašnik):

https://twinspace.etwinning.net/122932/pages/page/1386584

Recepti krafni na starinski način:

https://twinspace.etwinning.net/122932/pages/page/1386586

Evaluacija nakon provedene aktivnosti Fašnik:

https://twinspace.etwinning.net/122932/pages/page/1386587

Uskrsni običaji u našem kraju:

https://twinspace.etwinning.net/122932/pages/page/1517799

Što učenicima znači Uskrs?

Suradnja s učenicima iz partnerskih škola u Padletu:

https://padlet.com/knjiznica_zlata/oj1eh5o2j2ds

https://twinspace.etwinning.net/122932/pages/page/1542652

uskrsne pisanice:

https://twinspace.etwinning.net/122932/pages/page/1551090

Naš eTwinning projekt ( učenici govore o projektu, radijski zapisi)

https://twinspace.etwinning.net/122932/pages/page/1440555

Školski radio (montiranje zajedničkog radijskoga kolaža

https://twinspace.etwinning.net/122932/pages/page/1689898

Videokonferencija s partnerskim školama putem Zooma:

https://twinspace.etwinning.net/122932/pages/page/1669692

Nove vijesti

  • PLAYLISTA
  • Regija

    Plan upravljanja za područje ekološke mreže Vršni dio Ivančice za očuvanje prirodnih vrijednosti ove planine

    Područje Ivančice krasi velika bioraznolikost, tamo obitavaju brojne strogo zaštićene vrste, među kojima je i nedavno potvrđena rijetka vrsta - transilvanijski monaški skakavac (Tetrix transsylvanica). To upućuje na činjenicu da područje Ivančice još uvijek nije dovoljno istraženo te skriva brojne neotkrivene prirodne vrijednosti, što je je jedan od argumenata za proglašenje dodatne zaštite ovog područja u sklopu proglašenja Parka prirode. Izneseno je to prilikom rasprave o Planu upravljanja za područja […]

    today04/03/2022 64

    0%