play_arrow

keyboard_arrow_right

skip_previous play_arrow skip_next
00:00 00:00
playlist_play chevron_left
volume_up
chevron_left
  • cover play_arrow

    Radio Megaton Radio Megaton..

Promo

Very Peri, boja godine 2022

today19/01/2022 38 2

Background

2022. nosi se plavo! I to ne bilo koja plava, već „najtoplija i najveselija od svih nijansi plave, mješavina koja potiče inventivnost i kreativnost“. To jest, PANTONE 17-3938 Very Peri, simbol trenutnog raspoloženja i tranzicije kroz koju prolazimo, otvarajući nas novoj viziji dok prepisujemo svoje živote.

 

Ovo je boja koju je za 2022. godinu izabrao Pantone Color Institute, organizacija koja već 22 godine u prosincu bira “Pantone boju godine”, odnosno boju koja će utjecati na trendove i odluke o kupnji u mnogim industrijama, od mode do namještaja, do grafičkog dizajna. Sa svojim sezonskim trendovima, psihologijom boja i savjetovanjem o bojama, Pantone Color Institute surađuje s svjetskim brendovima kako bi učinkovito iskoristio snagu, psihologiju i uzbuđenje boja u svojim strategijama dizajna.

Prema pantone.com, 17-3938 Very Peri je nova boja, koja nije postojala u katalogu Instituta, a da bi se dobila, plavi su tonovi pomiješani s crveno-ljubičastom. Međutim, Very Peri je sličan bojama koje obično nalazimo u prirodi, kao što su cvjetovi lavande i svijetloljubičaste ptice s perjem.

Živimo u vremenima transformacije, kažu stručnjaci instituta, a PANTONE 17-3938 Very Peri simbol je trenutka i tranzicije kroz koju prolazimo. Kako izlazimo iz intenzivnog razdoblja izolacije, naši se predodžbe i standardi mijenjaju, a fizički i digitalni životi spajaju se na nove načine. Digitalni dizajn pomaže nam proširiti granice stvarnosti, otvarajući vrata dinamičnom virtualnom svijetu, gdje možemo istraživati ​​i stvarati nove mogućnosti boja. Very Peri ilustrira fuziju modernog života i kako se trendovi boja u digitalnom svijetu manifestiraju u fizičkom svijetu i obrnuto.

„Stvaranje nove boje, po prvi put u povijesti našeg obrazovnog programa, odražava globalnu inovaciju i transformaciju koja se događa. Kako društvo nastavlja prepoznavati boju kao kritičan oblik komunikacije i način izražavanja i utjecaja na ideje i emocije, angažiranja i povezivanja, složenost ove nove nijanse plave s prožetim crveno-ljubičastim naglašava široke mogućnosti koje su pred nama. ”, objašnjava Laurie Pressman, potpredsjednica Instituta za boje Pantone.

Written by: Marko Plantić

Rate it

Previous post

Regija

Grad Lepoglava objavio natječaj za dodjelu stipendija

Grad Lepoglava i u ovoj godini, u okviru gradskog Programa potreba u obrazovanju, nastavlja s dodjelom gradskih stipendija studentima s lepoglavskog područja. Naime, ovih je dana raspisan Javni natječaj u okviru kojeg će se dodijeliti ukupno 33 stipendije – 29 stipendija po osnovi socijalno-ekonomskog statusa i 4 stipendije po osnovi uspjeha i postignuća tijekom studiranja. Mjesečni iznos stipendije bit će 700 kuna, a obuhvatit će period od devet mjeseci što […]

today19/01/2022 21