volume_up
chevron_left
  • cover play_arrow

Radio Megaton Radio Megaton..

U Lepoglavi prikazan film “Zaboravljena mladost”

U Domu kulture u Lepoglavi 22. rujna prikazan je dokumentarni film “Zaboravljena mladost”. Riječ je o filmu kojeg je u suradnji s HVIDR-om Ivanec snimio UDVDR Ogranak Ivanec, a koji
govori o značajnoj ulozi žitelja bivše Općine Ivanec u Domovinskom ratu. “Ovaj je kraj izuzetno puno dao u Domovinskom ratu o čemu govori i 27 poginulih i više od 500 ranjenih branitelja s područja bivše Općine Ivanec kao i oko 4.500 njenih žitelja koji su se uključili u obranu domovine. Ovaj će film nas starije podsjećati, a mlađe naraštaje upoznati s time što je
bivša Općina Ivanec i njeni žitelji dali u Domovinskom ratu. Veliku je ulogu u tome imala i Lepoglava”, istaknuo je predsjednik UDVDR Ogranka Ivanec Ljudvek Cikač i zahvalio Gradu
Lepoglavi i gradonačelniku Marijanu Škvariću na razumijevanju i pruženoj potpori kod snimanja filma. Gradonačelnik Škvarić poručio je da je film svjedočanstvo na vrijeme kad se puno toga moglo izgubiti, od života do domovine, ali zahvaljujući hrabrim ljudima koji su stali agresoru na put, i pri tom ginuli, bili ranjavani i trpjeli zatočeni u logorima, to se nije dogodilo.
Film je zbog trenutne epidemiološke situacije prikazan pred 50-ak posjetitelja s pozivnicama. Među njima bili su članovi obitelji poginulih branitelja i članovi Udruge branitelji Hrvatske Lepoglava
koja je, u suradnji s Gradom Lepoglava, pomogla u organizaciji prikazivanja filma “Zaboravljena mladost” u Lepoglavi.