play_arrow

keyboard_arrow_right

Listeners:

Top listeners:

skip_previous skip_next
00:00 00:00
playlist_play chevron_left
volume_up
  • cover play_arrow

    Radio Megaton Radio Megaton..

U kojoj mjeri su građani zadovoljni radom gradske uprave Grada Varaždina

Agencija Promocija plus provela je istraživanje „Ispitivanje javnog mnijenja – Istraživanje zadovoljstva građana Gradskom upravom“. Istraživanje je provedeno tijekom 30 dana u studenom i prosincu na tisuću ispitanika metodom prikupljanja podataka telefonskom anketom.

U nastavku donosimo rezultate istraživanja:

  1. *Ocjena rada gradskih službi i komunalnih usluga, doživljaj najvećih problema i projekata u Gradu Varaždinu

Rješavanje baliranog otpada u zoni Brezje najvažnija tema u Varaždinu

U istraživanju provedenom krajem studenog na tisuću ispitanika, građana Varaždina, dominiraju teme vezane uz balirani otpad u Gospodarskoj zoni Brezje kao najveći problem kod izbora između 15 ponuđenih najvećih gradskih problema, ali i kao projekt koji bi trebalo provesti u budućnosti.

Rezultati s ponudom 15 najvećih gradskih problema pokazuju da je 62,3 posto građana od ukupnog uzorka označilo bale u Brezju kao najveći gradski problem. Na drugom je mjestu visina komunalne naknade i cijena odvoza otpada (za 16,5 posto građana od ukupnog uzorka), a slijede odnosi među političarima/svađe i prepucavanja (za 16,0 posto građana), „Kućanska rampa“ (15,9 posto) i sustav prikupljanja i gospodarenja otpadom (za 15,1 posto). Veća koncentracija izbora za najveći problem grada zabilježen je za stanje cesta i održavanje gradskih ulica (12,8 posto građana), te sustav parkiranja i nedostatak parkirnih mjesta (12,1 posto).

Najvažniji projekti, mjere i odluke gradske vlasti u posljednjih godinu i pol

Kad je riječ o gradskim projektima, mjerama i odlukama gradske vlasti provedenim u posljednjih godinu i pol dana najveći dio građana je kao najvažniju odluku odabrao raspisivanje i provedbu javnog natječaja za uklanjanje bala iz zone Brezje (za 42,4 posto građana od ukupnog uzorka), a slijedi povećanje naknada za umirovljenike (35,5 posto građana od ukupnog uzorka), te besplatni topli obroci za školarce i školski psiholozi (32,9 posto građana od ukupnog uzorka). U drugoj su skupini projekti i odluke koje su građani izabrali u rasponu između 12 i 20 posto: obnova vrtića (svaki peti građanin, odnosno 20 posto), smanjenje prireza za 2,5 postotna boda (15 posto građana) i povećanje naknade za novorođene (12,9 posto građana od ukupnog uzorka). Dvije su odluke zabilježile udio između 7 i 9 posto (uvođenje građanskog odgoja u škole i borba protiv menstrualnog siromaštva s 8,9 posto i otvaranje Aerodroma sa 7,6 posto). Ostale odluke i projekti zabilježili su izbor manji od 7 posto.

Doživljaj projekata, mjera i odluka gradske vlasti planiranih za narednu godinu

Od planiranih projekata, mjera i odluka gradske vlasti predviđenih za realizaciju u narednoj godini najveća podrška zabilježena je za projekt uklanjanje bala iz zone Brezje i aktiviranje poslovne zone (62,6 posto građana od ukupnog uzorka). Na drugom mjestu je povećanje božićnica i uskrsnica za umirovljenike (28 posto građana od uzorka), izgradnja novog vrtića Hrašćica (16,7 posto), rješenje za Kućansku rampu/podvožnjak Supilova – Wissertova (16,6 posto), besplatan produženi boravak u školama (14,1 posto), izgradnja stanove za mlade za povoljni najam (13 posto), povećanje naknade za novorođenčad na tisuću eura (12,7 posto), dogradnja III. i VII. Osnovne škole (8,8 posto), postavljanje polupodzemnih spremnika za otpad u cijelom gradu (7,3 posto), zamjena javne rasvjete u LED rasvjetu (4,4 posto), osnivanje Centra kreativnih industrija (3,4 posto) i uređenje Varaždinske kuće u Gajevoj ulici (1,5 posto).

Zadovoljstvo radom gradskih službi, komunalnih usluga i usluga trgovačkih društava

Doživljaj rada gradskih službi, komunalnih usluga i usluga dijela trgovačkih društava i ustanova u potpunom, pretežitom i/ili djelomičnom vlasništvu Grada Varaždina mjeren je kroz dva kriterija: razina (ne)zadovoljstva radom te školskom ocjenom. Utvrđivan je doživljaj rada u 15 područja. Najveća razina zadovoljstva zabilježena je za uređenost parkova i zelenih površina (75,5 posto građana je zadovoljno uređenošću parkova i zelenih površina), te radom Gradske knjižnice i čitaonice (72,1 posto). Više od dvije trećine zadovoljstva među građanima zabilježeno je u tri područja: čistoća gradskih ulica i trgova (68,1 posto), turističke manifestacije i rad Turističke zajednice (68 posto), te glazbeni i kulturni program i manifestacije u gradu (66,7 posto). Iznad 60 posto zadovoljstva radom zabilježeno je za rad Gradskog muzeja Varaždin (63,5 posto) i usluge Termoplina (60,2 posto). Još su dva područja zabilježila razinu zadovoljstva radom iznad 50 posto: usluge Varkoma (56,1 posto) i odvoz otpada (50,4 posto).

S druge strane najveća razina nezadovoljstva zabilježena je za sljedeća područja: sustav upravljanja parkingom (39,5 posto građana je nezadovoljno ovim područjem), odvoz otpada (25,5 posto), rad gradskih službi i službenika (20,2 posto) i rad Gradskih bazena (13,1 posto). Zanimljiva su i ona područja s najvećim udjelom građana koja nemaju izraženo stajalište o odabranom području (bilo zbog nedostatka iskustva s tim područjima ili ne imanje stajališta o toj usluzi): usluge Vartopa (40,8 posto nema mišljenje o uslugama Vartopa), rad Gradskih bazena (33,9 posto), rad vrtića (33,1 posto), rad Gradskog muzeja Varaždin (20,9 posto) i rad Gradske knjižnice i čitaonice (18,5 posto).

Kad je riječ o školskim ocjenama za rad gradskih službi, odnosno komunalnih usluga najveća ocjena zabilježena je za rad Gradske knjižnice i čitaonice (4,4), a slijede još četiri područja s prosječnom ocjenom 4 i više: rad Gradskog muzeja Varaždin 4,1; uređenost parkova i zelenih površina 4,0; glazbeni i kulturni program i manifestacije u gradu 4,0; turističke manifestacije i rad Turističke zajednice 4,0. Dva su područja zabilježila prosječnu ocjenu 3,8 (čistoća gradskih ulica i trgova, te usluge Termoplina). Stanje i uređenost dječjih igrališta, te usluge Varkoma bilježe prosječnu ocjenu od po 3,6, dok su samo malo nižu prosječnu ocjenu za svoj rad zabilježili Gradski vrtići i Gradski bazeni (u oba slučaja po 3,5). Iznad školske ocjene 3,0 zabilježene su u tri područja: odvoz otpada i usluge Vartopa (po 3,3), te rad gradskih službi i službenika (3,2). Najslabija prosječna ocjena zabilježena je za sustav upravljanja parkingom (2,7).

*Istraživački projekt je proveden krajem studenog (prikupljanje podataka između 24. i 26.11.2022. godine) na reprezentativnom uzorku od 1.000 ispitanika CATI metodom (telefonski). Uzorak je stratificiran po naseljima grada Varaždina, uz kontrolu socio-demografskih obilježja prema spolu, dobi i obrazovanju; standardna greška uzorka: ±3,1% uz razinu pouzdanosti od 95%.

Nove vijesti

  • PLAYLISTA
  • Regija

    Paljenjem prve adventske svijeće i tradicionalnim godišnjim koncertom KUD-a Toplice započelo adventsko vrijeme u Varaždinskim Toplicama

    U Varaždinskim Toplicama i ove je godine organiziran prigodan adventski program – Toplička božićna priča, pa je tako uoči prve adventske nedjelje, u subotu navečer na glavnom topličkom trgu upaljena prva adventska svijeća, koju je blagoslovio župnik Siniša Dudašek, Za glazbeni dio bio je zadužen Emerik Matkun, dok je Udruga vinogradara sv. Martin bila zadužena za kuhano vino i kobasice za sve prisutne. Osim paljenja adventske svijeće, svoj godišnji koncert […]

    today04/12/2023 88

    0%