play_arrow

keyboard_arrow_right

Listeners:

Top listeners:

skip_previous skip_next
00:00 00:00
playlist_play chevron_left
volume_up
  • cover play_arrow

    Radio Megaton Radio Megaton..

Traju prijave na VANIMINE eksperimentalne likovne radionice

Filmsko-kreativni studio VANIMA priprema nove aktivnosti s kojima kreće tijekom travnja ove godine. Riječ je o programu eksperimentalno likovnih radionica koje su namijenjene za djecu uzrasta od 10 do 15 godina, a voditeljica će biti Gabriela Butković, akademska kiparica, grafičarka i magistra likovne pedagogije.

 

Polaznici će se upoznati s raznovrsnim materijalima i tehnikama kroz kreativne likovne aktivnosti kako bi potaknuli njihovu maštovitost i eksperimentalni pristup umjetnosti. Ovakav koncept radionica predstavlja kontinuirani oblik učenja izvan škole, te potiče djecu da razmišljaju izvan granica, istražujući različite aspekte likovnog izražavanja u opuštenoj i zabavnoj atmosferi.

 

Neke od tema radionica su suradnja s grupom animiranog filma, učenje netoksične grafike kroz različite grafičke tehnike, rad s recikliranim i otpadnim materijalima, slobodna ekspresija, land art i mnoge druge.

 

Radionice se održavaju uz financijsku potporu Ministarstva kulture i medija RH, a za polaznike su besplatne.

 

Prijave za zainteresirane traju do kraja ožujka na mail vanima@vanima.hr ili putem mobitela 095/1995-209 (Gabriela). Više informacija pogledajte na službenim stranicama udruge www.vanima.hr.

 

Nove vijesti

  • PLAYLISTA
  • Obrazovanje

    Prezentirani rezultati projekta OOP4FUN na FOI-ju: cilj je bio osnaživanje srednjoškolskih nastavnika u podučavanju objektno orijentiranog programiranja

    Na Sveučilištu u Zagrebu Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu uspješno je održan završni multiplicirajući događaj projekta OOP4FUN, usmjerenog na osnaživanje srednjoškolskih nastavnika u poučavanju objektno orijentiranog programiranja (OOP). Cilj projekta OOP4FUN bio je izrada kurikuluma i nastavnih materijala za novi fakultativni predmet koji bi učenicima približio objektno orijentirano programiranje na zabavan način, to jest kroz razvoj igara te tako bolje pripremio učenike za studiranje na studijima u STEM području. […]

    today28/08/2024 42

    0%