U Gradskoj vijećnici predstavljen je idejni projekt podvožnjaka Supilova – Wissertova, a riječ je o prometnom rješenju koji bi spojio istočni i zapadni dio Varaždina, problemu koji godinama muči građane iza Kućanske rampe. Idejni projekt predstavili su gradonačelnik Varaždina Neven Bosilj, njegov zamjenik Miroslav Marković, direktor tvrtke VIA PLAN Igor Mrak te direktor tvrtke Varkom Bruno Ister. Predviđeni zahvat obuhvaća prostor Ulice Frana Supila, Ulice Adolfa Wieserta i prostor Željezničkog kolodvora Varaždin. Ovo rješenje osigurava komunikaciju između centralnog (zapadnog) dijela grada s dijelom grada koji se nalazi istočno od željezničkih pruga i kolodvora. Danas je ta komunikacija moguća putem pružnog prijelaza, odnosno Kućanske rampe a predmet ovog projekta je rješenje kojim bi se izuzela iz prometa. Ovim rješenjem predviđena je denivelacija prolaza na način da se spusti istočni dio ulice Frana Supila, te da se na najnižem dijelu oblikuje raskrižje na koje će se povezati s umjetnim tunelom koji će se pružati ispod kolodvora. Umjetni tunel će se na istočnoj strani povezati s ulicom Adolfa Wieserta. Pješački i biciklistički promet u ulici Frana Supila odvijati će se obostrano na razini postojeće ulice. Kako je rekao gradonačelnik Neven Bosilj, ako sve bude teklo prema planu, radovi na ovom velikom prometnom projektu mogli bi krenuti pred kraj mandata sadašnje gradske vlasti.