U Gradskoj vijećnici Grada Varaždina u četvrtak, 29. prosinca 2022. godine potpisan je ugovor temeljem provedenog otvorenog postupka javne nabave polupodzemnih spremnika za odvojeno sakupljanje komunalnog otpada.
Ugovor o javnoj nabavi u ime Grada Varaždina potpisao je Miroslav Marković, zamjenik gradonačelnika te predstavnici odabranog ponuditelja Zoran Šreng, direktor tvrtke Vodoplast promet d.o.o. koja je nositelj Zajednice ponuditelja i Branko Potočnik, direktor tvrtke Aplast d.o.o., član Zajednice ponuditelja. Potpisivanju su nazočili i Vlado Podbrežnički, pročelnik UO za gradnju i komunalno gospodarstvo Grada Varaždin te Hrvoje Skender, komercijalist tvrtke Vodoplast za prodaju plupodzemnih spremnika.
Vrijednost sklopljenog ugovora sa Zajednicom ponuditelja Vodoplast promet d.o.o. Sesvetski Kraljevec i Aplast d.o.o. iz Slovenije je 3.088.681,13 kuna s PDV-om. Temeljem ugovora bit će isporučeno ukupno 155 komada polupodzemnih spremnika koji će biti postavljeni na 31 lokaciji uz višestambene zgrade u Varaždinu. Radi se o 5 vrsta spremnika zapremine 5 m3 za prikupljanje miješanog komunalnog otpada, papira i plastike/metala te spremnicima zapremine 3m3 za prikupljanje stakla i biootpada proizvođača ECO DIP.
Grad Varaždin proveo je projekt nabave navedene komunalne opreme koji se dijelom financira temeljem Javnog poziva za sufinanciranje poticanja mjera odvojenog sakupljanja komunalnog otpada od strane Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost te municipalnih obveznica.
Nakon što je u listopadu potpisan također ugovor o nabavi 325 polupodzemnih spremnika s tvrtkom S.T.P. d.o.o. vrijednosti 6,8 milijuna kuna, današnjim potpisivanjem ugovora završen je ukupan proces nabave svih spremnika čije se postavljanje uz višestambene objekte u Varaždinu očekuje tijekom 2023. godine.