U Gospodarskoj ulici u Varaždinu otvoreno je modernizirano prodajno mjesto Grupe Petrol, drugog najvećeg opskrbljivača naftnih derivata u Hrvatskoj i jedne od vodećih energetskih tvrtki. Ovo novoobnovljeno i rebrendirano prodajno mjesto, koje se prostire na 207 metara kvadratnih, predstavlja važan korak u realizaciji Petrolove strategije. „Prodajno mjesto Gospodarska 29B predstavlja dvanaesto prodajno mjesto budućnosti rebrendirano i moderno opremljeno u posljednjih 18 mjeseci, u okviru naše inicijative POS 2.0. Spojivši Crodux i Petrol, stvorili smo sinergiju koja osigurava vrhunske standarde opskrbe gorivom i raznovrsne dodatne usluge. Suvremena arhitektura i dodatne usluge odražavaju našu misiju da nadmašimo očekivanja kroz inovacije i održivost. Ovaj koncept integrira alternativne izvore energije i najnoviju tehnologiju, a naša prodajna mjesta nude dodatnu kvalitetu, odgovornost i prilagodljivost potrebama korisnika“, prilikom otvorenja istaknuo je Ante Mandić, predsjednik Uprave Petrol Hrvatska. Osim inovacija u energetskom sektoru, Grupa Petrol posvećena je i društveno odgovornim projektima. U tom duhu, svečano je uručena donacija Centru za odgoj i obrazovanje ‘Tomislav Špoljar’, čiji su programi ključni za osobni razvoj i osamostaljivanje učenika.
“Razvoj zajednice u kojoj djelujemo izuzetno je važan za nas, jer vjerujemo da svi imamo odgovornost doprinositi njezinom napretku. Našim doprinosom Centru za odgoj i obrazovanje Tomislav Špoljar želimo podržati njihov rad i dugoročnu misiju, pomažući mladima da razviju praktične vještine, kreativni potencijal i samopouzdanje. Grupa Petrol ne samo da prepoznaje nego i aktivno doprinosi razvoju zajednica koje imaju važnu ulogu u izgradnji bolje i sigurnije budućnosti za sve nas,” izjavio je Ante Mandić, zahvaljujući Centru na predanom radu.
Uz suvremena prodajna mjesta i brojne projekte usmjerene prema energetskoj tranziciji, održivosti i društvenoj odgovornosti, Grupa Petrol nastavlja razvijati regionalno prisustvo u skladu s ciljem postavljanja visokih standarda kvalitete i održivosti. Ulaganje u zaposlenike, rebrendiranje i moderno opremanje prodajnih mjesta jedan je od strateških ciljeva Petrola, s planiranim daljnjim otvaranjem suvremenih prodajnih mjesta u maloprodajnoj mreži, namijenjenih pružanju jedinstvenog iskustva kupnje na putu.