play_arrow

keyboard_arrow_right

Listeners:

Top listeners:

skip_previous skip_next
00:00 00:00
playlist_play chevron_left
volume_up
  • cover play_arrow

    Radio Megaton Radio Megaton..

„Kie bo če neš ti“ – pitanje je i konstatacija u naslovu pjesničke zbirke Darka Fodera

„Kie bo če neš ti“ – pitanje je i konstatacija u naslovu pjesničke zbirke na ivanečkom govoru autora Darka Fodera, jučer, 01. srpnja, predstavljene u amfiteatru Srednje škole u Ivancu pred brojnom publikom.

Prepoznatljiv, jedinstven način pisanja na arhaičnom kajkavskom jeziku ivanečkoga podneblja, koji kao i drugi lokalni govori polako nestaje uslijed naleta modernog, popularnog i urbanog, još je jednom naglasio Foderovu razumljivu i iskrenu ljubav prema materinjem jeziku, zavičaju, tradicijskim vrednotama, običajima, voljenoj ženi i Bogu.

Zbirku, koja je četvrto Foderovo književno djelo objavljeno u nakladi tvrtke Mini-print-logo iz Varaždina, inspirativno je na ludbreškom govoru predstavila recenzentica, lektorica i urednica profesorica Jasminka Vugrinec, uz izdavača Dejana Težaka, te nastupe glazbenog sastava Faringaši iz Prigorca i studenta glume Frana Rabuzina.

Ovo pjesničko djelo sadrži 63 pjesme na gotovo 140 stranica, a posebnu vrijednost daje i pažljivo pisan rječnik manje poznatih kajkavskih riječi.

Druga je ovo pjesnička zbirka pisana ivanečkim govorom koju je Darko Foder objavio, pored zbirke haiku pjesama i slikovnice, unazad deset godina otkako se aktivnije i vrlo uspješno bavi književnim stvaralaštvom.

Nove vijesti

  • PLAYLISTA
  • Obrazovanje

    UNICEF Hrvatska priprema program UPSHIFT za učenike srednjih škola u Varaždinskoj županiji

    UNICEF Hrvatska i Hrvatski ured za kreativnost i inovacije danas su u Glazbenoj školi u Varaždinu održali edukaciju za mentore programa UPSHIFT koji će u razdoblju od 22. do 24. svibnja raditi s učenicima srednjih škola iz Varaždinske županije. Radi se o programu koji je pokrenuo UNICEF, a kojim se nastoji pomoći mladima, u ovom slučaju učenicima srednjih škola u detektiranju, artikuliranju i provedbi konkretne akcije kojom rješavaju problem u […]

    today06/05/2024 269

    0%