Građanima Varaždina postala je dostupna aplikacija GRIC za pametne telefone. Aplikacija je dostupna za Android mobilne uređaje na Google Play platformi, a uskoro će biti dostupna i verzija za Apple. Ona omogućava jednostavnije komuniciranje građana sa gradskim službama i gradskim trgovačkim društvima, prijavu problema te upućivanje reklamacija. Instalacijom i korištenje aplikacije GRIC građanima se otvara mogućnost dobivanja povratnih relevantnih informacija vezanih za rješavanje prijavljenih problema, reklamacija i upita u najkraćem vremenu. Svakoj prijavi mogu se putem aplikacija jednostavno pridodati potrebne fotografije. Aplikacija se sastoji od tri dijela. Prvi dio su opće informacije o GRIC servisu garada Varaždina i kontakt podaci za kontaktiranje putem telefona, zatim slijedi dio koji omogućava slanje prijave putem aplikacije te na kraju dio za prikaz statusa rješavanja prijave. Aplikaciju je za Grad Varaždin izradila tvrtka Chaos d.o.o. Uz aplikaciju GRIC na pametnim telefonima, građanima i dalje ostaju dosadašnjem mogućnosti komuniciranja sa sustavom Gradskog reklamacijsko informativnog centra GRIC putem besplatnog poziva na telefon 0800 0042 ili putem online obrasca na internetskoj stranici https://gric.varazdin.hr/ . Prije slanja upita ili prijave problema, građani se upućuju da se informiraju i pročitaju Opće uvjete poslovanja GRIC-a na poveznici https://varazdin.hr/opci-uvjeti-poslovanja-gric/ te Katalog usluga https://varazdin.hr/katalog-usluga-grica/ koji sadrži sve informacije o podacima potrebnima za prijavu i pravnim napomenama korištenja GRIC servisa.