U razdoblju od 2021. do 2027. godine na područje Varaždinske županije samo iz programa Hrvatskih cesta uložit će se oko 100 milijuna eura investicija – zaključak je radnog sastanka župana Varaždinske županije Anđelka Stričaka i člana Uprave Hrvatskih cesta Alena Leverića sa suradnicima.
Izgradnja brze ceste Varaždin – Ivanec – Krapina, dionica Varaždin – Ivanec – Lepoglava, rekonstrukcija postojećeg kolnika i objekta, te dogradnja drugog kolnika istočne obilaznice Grada Varaždina u duljini od 2,1 kilometra, rekonstrukcija raskrižja državnih cesta DC2 i DC35 s Ulicom braće Radića u Gojancu te rekonstrukcija raskrižja državnih cesta DC2 i DC35 s Optujskom ulicom u Hrašćici – bile su glavne teme sastanka.
Nikad toliko investicija od strane Hrvatskih cesta nije se slilo na područje Varaždinske županije kao sada. Dio tih investicija završavamo, drugi se odrađuje, treći je u postupku javne nabave za izvođenje radova, a četvrti dio se projektira. Konkretno, rotor Motičnjak je završen, rotor u Knegincu se završava, a u idućih nekoliko mjeseci počinjemo graditi rotor u Bednji. U pripremi je natječaj za izgradnju rotora u Hrašćici, a zatim i u Gojancu. Također, završava se izgradnja istočne obilaznice Novog Marofa, a u pripremi je izgradnja istočne obilaznice Varaždina. Također, svjedočimo i izgradnji brze ceste Varaždin-Ivanec-Lepoglava-Krapina, za prvi dio je natječaj raspisan, do kraja godine znat ćemo izvođača i potom sklopiti ugovor za izvođenje radova. Razgovarali smo i o nastavku te ceste i svi smo se usuglasili da bi bilo najbolje da ona od Lepoglave nastavi desno prema Bednji i potom prema Krapini. Osim toga, bilo je riječi i o Podravskoj magistrali – rekao je župan Stričak najavivši kako bi se ovakvi sastanci mogli održavati dva puta godišnje kako bi se dobio uvid u trenutnu situaciju na terenu, te koji su daljnji koraci.
Član Uprave Hrvatskih cesta Alen Leverić istaknuo je kako su 100 milijuna eura koja se ulažu u Varaždinsku županiju izvorni prihodi Hrvatskih cesta. Ujedno je pohvalio ovakav način suradnje Varaždinske županije, općina i gradova s Hrvatskim cestama.
Danas smo prezentirali nekoliko bitnih projekata koji su u posljednjoj fazi realizacije. To je brza cesta Varaždin-Ivanec-Lepoglava i kasnije studija pokazuje da se ide prema Bednji, Jesenje, Krapini i Đurmanec. Očekujemo da će prva faza stajati oko 25 milijuna eura bez PDV-a. Nekoliko ponuda izvođača je stiglo, otvorene su i sada su na stručnim službama. Rok za prvu fazu bi bio 18 mjeseci. Druga faza brze ceste stajala bi između 14 i 17 milijuna eura – rekao je Alen Leverić spomenuvši također istočnu zaobilaznicu Grada Varaždina.
Ide novi nadvožnjak s dvije trake gotovo istih dimenzija kao što je postojeći Vilka Novaka, a završavamo kod rotora Kišićek. Istočna obilaznica je u fazi projektne dokumentacije – rekao je Leverić.
Dva vrlo zahtjevna projekta koja će biti raspisana do kraja ove godine su izgradnja rotora u Gojancu koji će biti prvi turbo rotor u Varaždinskoj županiji, ujedno drugi u Hrvatskoj, u vrijednosti oko milijun eura, dok se drugi rotor planira u Hrašćici. Ujedno danas su na temelju odluke o odabiru Hrvatske ceste potpisale ugovor o izvođenju radova na rotoru u Bednji, vrijedan preko milijun eura. Razgovaralo se i o zaobilaznici Sračinec i Petrijanec, a za iduću godinu u planu je projekt izgradnje rotora u Selniku.
Pokrit ćemo i ludbreški dio te će se intenzivirati sva signalizacija na području državnih cesta D35, prema Lepoglavi i dio od Cestice do Ludbrega. Zadnji projekt kod kojeg će isto tako ubrzo započeti radovi je raskrižje u Cestici, Školska ulica na glavnu državnu cestu gdje je vrlo teško regulirati promet. Hrvatske ceste su u rekonstrukciju tog raskrižja uložile više od 300 tisuća eura – najavio je Leverić zamolivši u narednom razdoblju sve sudionike u prometu za strpljenje, dok će Hrvatske ceste osigurati nesmetan protok prometa i poštivanje zadanih rokova.
Na radnom sastanku nazočili su i resorni županijski pročelnici, gradonačelnik Grada Varaždina dr. sc. Neven Bosilj, te načelnici općina Maruševec Mario Klapša i Gornjeg Kneginca Goran Kaniški na čijim se područjima grade i uređuju prometnice.