play_arrow

keyboard_arrow_right

Listeners:

Top listeners:

skip_previous skip_next
00:00 00:00
playlist_play chevron_left
volume_up
  • cover play_arrow

    Radio Megaton Radio Megaton..

Branitelji uručili zahvalnicu gradonačelniku radi podrške humanitarnoj akciji za kupnju ortopedskog pomagala

 

Članovi Kluba varaždinskih branitelja predali su zahvalnicu gradonačelniku Grada Varaždina Nevenu Bosilju za nesebičnu pomoć u provođenju humanitarne akcije „Želim hodati“ kojom su se prikupljala novčana sredstva za kupnju kvalitetnijeg ortopedskog pomagala varaždinskom branitelju Vladimiru Ciglaru. Predaji zahvalnice su uz člana Kluba varaždinskih branitelja Vladimira Ciglara nazočili i predsjednik Kluba Vladimir Leskovar te članovi Upravnog odbora Kluba Miljenko Šešet i Teodor Goričanec.

 

Vladimiru Ciglaru, pripadniku protuzračne obrane 104. brigade u Domovinskom ratu, uslijed bolesti 2017. godine amputiran je desni dio noge. Prijatelji i suborci iz Kluba varaždinskih branitelja prošle su godine, uz sva potrebna odobrenja i Rješenja Ministarstva rada i socijalne skrbi te nadležnih županijskih tijela, pokrenuli humanitarnu akciju prikupljanja 6.500,00 eura za kupnju ortopedskog pomagala kako bi mu omogućili kvalitetniji i dostojanstven život.

 

Gradonačelnik Grada Varaždina Neven Bosilj dao je podršku ovoj humanitarnoj akciji koja je na kraju i rezultirala kupnjom novog pomagala za Vladimira Ciglara. Klub varaždinskih branitelja zahvalio je predajom zahvalnice gradonačelniku i Gradu Varaždinu.

 

Nove vijesti

  • PLAYLISTA
  • Varaždin

    GRIC sustav od sada i kao aplikacija za pametne telefone

    Građanima Varaždina postala je dostupna aplikacija GRIC za pametne telefone. Aplikacija je dostupna za Android mobilne uređaje na Google Play platformi, a uskoro će biti dostupna i verzija za Apple. Ona omogućava jednostavnije komuniciranje građana sa gradskim službama i gradskim trgovačkim društvima, prijavu problema te upućivanje reklamacija. Instalacijom i korištenje aplikacije GRIC građanima se otvara mogućnost dobivanja povratnih relevantnih informacija vezanih za rješavanje prijavljenih problema, reklamacija i upita u najkraćem […]

    today08/08/2025 2

    0%