Grad Varaždin je s ciljem unapređenja poslovnog procesa dostave računa za komunalne usluge – komunalnu naknadu i naknadu za uređenje voda, uveo mogućnost dostave računa putem elektroničke pošte, a sve kako bi plaćanje računa postalo brže i dostupnije za sugrađane. Ova mogućnost odnosi se isključivo na fizičke osobe. Postupak je jednostavan: skeniranjem QR koda ili putem internetske stranice Grada Varaždina, na poveznici https://varazdin.hr/zahtjev-komunalna/, građani mogu ispuniti Zahtjev za dostavom računa putem e-pošte. Ispunivši obrazac Zahtjeva, korisnik se opredjeljuje na ovakav način dostave računa i isti će biti u primjeni sve dok sam korisnik uslugu ne otkaže. Korisnicima usluge dostave računa putem e-pošte, Grad Varaždin više neće dostavljati račune u papirnatoj verziji, čime pokazujemo brigu za okoliš.
Važno je napomenuti da, u slučaju ako korisnik ima ugovorenu uslugu i-Račun kod svoje banke ili KEKS Pay, a odabere dostavu računa putem e-pošte, Grad Varaždin više neće slati podatke na navedene servise, odnosno slanjem Zahtjeva za dostavu računa putem e-pošte, korisnik daje Gradu Varaždinu privolu da odjavi tu uslugu u servisu i-Račun ili KEKS Pay.