S obzirom na najave o skorom proglašenju kraja pandemije COVID-a 19, s ciljem izbjegavanja nepotrebnih gužvi na šalterima za izdavanje osobnih iskaznica, vozačkih dozvola, putovnica i oružanih listova, iz Policijske uprave varaždinske obavještavaju građane kojima su istekli dokumenti za vrijeme COVID-a 19 da na vrijeme pristupe u Odjel za upravne poslove, kao i policijske postaje Ivanec, Novi Marof i Ludbreg i zamjene svoje dokumente.
Podsjetimo, izmjenama Zakona o osobnoj iskaznici, Zakona o putnim ispravama hrvatskih državljana, Zakona o sigurnosti prometa na cestama te Zakona o nabavi i posjedovanju oružja građana u travnju 2020., osobne iskaznice, vozačke dozvole, putovnice i oružni listovi čiji je rok važenja isticao za vrijeme pandemije proglašeni su važećima najdulje 30 dana od dana proglašenja prestanka pandemije. Drugim riječima, kada se u RH proglasi kraj pandemije COVID-a 19, građani će istekle isprave morati zamijeniti novima u roku od 30 dana.
Iz PU varaždinske podsjećaju građane da u Odjelu za upravne poslove na adresi Augusta Cesarca 18, Varaždin, termin mogu dobiti putem aplikacije redomat.mup.hr i izbjeći nepotrebno čekanje na red, dok za izradu dokumenta u policijskim postajama Ivanec, Novi Marof i Ludbreg trebaju doći osobno. Izradu dokumenta nije moguće platiti gotovinom već karticom na POS uređajima ili uplatnicom na FINI ili banci.